sobota, 31 stycznia 2015

Zawieszenie.

                Witam. Jest mi z tego powodu bardzo przykro i naprawdę nie chcę tego robić, ale muszę Was poinformować, że od teraz do mniej więcej końca kwietnia mój blog ulega zawieszeniu. Jest to spowodowane faktem, że w tym roku zdawać będę egzaminy gimnazjalne i naprawdę muszę się wziąć za naukę, jeśli chcę się dostać do jakiegoś dobrego liceum. W związku z tym nie będę miała czasu na pisanie nowych rozdziałów i stąd moja decyzja.
                Oczywiście nie oznacza to, że mam zamiar w tym czasie w ogóle skończyć z pisaniem. Znając mnie, będę pewnie dokańczać rozdział, który właśnie zaczęłam, jednak powoli, na spokojnie i bez presji czasu. Dodatkowo mam plan, by przejrzeć wszystkie rozdziały od początku i poprawić je tak, żeby wszystkie były bez zarzutu. Raczej nie mam zamiaru zmieniać treści, a jedynie stylistykę, interpunkcję, itd. Jedyne rozdziały, w których chciałabym nieco zmienić fabułę, to 7 oraz końcówka 12 części 2. Gdybym jednak chciała zmienić coś jeszcze, to oczywiście dam Wam znać.
                Pozdrawiam, przepraszam i do zobaczenia w maju z nowym rozdziałem. :*

12 komentarzy:

  1. O kurde.... Nwm czy wytrzymam tyle czasu, bo się tak z lekka uzależniłam. Ale rozumiem, że szkoła jest ważna i chcesz się dostać do dobrego liceum. Pewnie mimo tego, że nie będziesz dodawać rozdziałów to i tak codziennie będę sprawdzać czy jest nowy i codziennie będę sprawdzać twojego ask'a czy nie zamieściłaś jakiejś informacji na temat opowiadania. Chyba tyle. - Kasiamcf ��

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, nie jestem zła, spoko. Doskonale rozumiem i to nawet dobrze mi zrobi. Oduzależnię się... (oczywiście nie od sprawdzania co 5 minut czy coś jest XD). No dobra, to chyba tylko tyle ode mnie i powodzenia w egzaminach ;) ~Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co ja mam Ci tu napisać, Kochana Miss Nothing?
    Rozumiem Twoją decyzję. Bo jednak powód masz dobry i niepodważalny, a może podczas Twojej nieobecności uda nam się osiągnąć, to co zamierzamy ^^
    Anyway, ja na Ciebie czekam <3

    I tak w ogóle:
    Panno Nic, wiesz, że znamy się już prawie rok?! :D
    Kupa czasu, więc bardzo Ci za niego dziękuję :3

    No i ten... napisz dobrze testy i wracaj tutaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach tam! Tyle wytrzymamy. Najważniejsze, żebyś wszystko dobrze napisała, zdała i tak dalej.
    Czeka my! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rób nam tego! Kocham twoje opowiadania.Muszę jakoś wytrzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej trafiłam przez przypadek na twoje opowiadanie i muszę powiedzieć ze ono jest naprawdę dobre ! nawet lepsze niż dobre :P Piszesz po prostu naprawdę profesjonalnie, nie mogę uwierzyć że mamy właściwie tyle samo lat, a z takim talentem pisarskim to się nigdy jeszcze nie spotkałam z osobą z gimnazjum. Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem :P Masz rację że egzaminy, trzeba się uczyć, do dobrego liceum się dostać i wgl presja życia haha xD osobiście nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, a kwiecień jeszcze daleko więc czekam niecierpliwie :P weeeny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowe opowiadanie o tematyce Gunsowej. Nie jest to zwykłe opowiadanie, różni się nieco powiem od innych. Czym? Zapraszam, a sama się dowiesz! :)
    Poniżej link.

    http://californiassounds.blogspot.com/2015/02/prolog.html

    ~Michelle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam podobny problem i też musiałam zawiesić bloga xD Może ci to pomoże lub nie, ale łap ;P

    http://egzamin-gimnazjalny-informacje.blogspot.com

    Mam nadzieję, że Ci pomoże ;D Czekam na kolejny genialny rozdział tego intrygującego i ciekawego opowiadania <3 Koffam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeeeee!
    Mówiłaś mi że to pewnie będzie miało miejsce, ale we mnie sie tliła nadzieje ze jednak nie. No cóż, twoja decyzja mi wiec pozostaje tylko czekać do końca kwietnia :D
    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szlag by to...Własnie zaczynam pisać, trafiłam na Twojego bloga a tu zawieszenie...poczekam, wracaj szybko :D
    http://i-am-estranged.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuurwa :D.
    Dopiero wczoraj z nudy pomyślałam, że jeśli są blogi o BVB, to o Gunsach też i wyszło, że teraz mam co czytać *-*. Twój blog jest zajebisty. Czytam go dopiero teraz, ponieważ jakoś wcześniej się nie nudziłam :D.
    Czekam, aż coś wstawisz! Zyskujesz nową czytelniczkę c;
    Weny, powodzenia i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest 21 maj, a rozdzialow dalej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę, jeśli czytasz, napisz komentarz. Nie musi być długi i piękny. Ważne, żeby był. Chcę jedynie wiedzieć, czy rozdział Ci się podobał, a jeśli nie, to dlaczego. Taka wiadomość od Ciebie daje mi nie tylko ogromną motywację do dalszego pisania, ale również informację, co i w jaki sposób powinnam w swojej twórczości poprawić. Każdy komentarz się liczy. Dziękuję.