środa, 1 stycznia 2014

Wyjaśnienie.

                Eh, dobra, no to teraz krótkie wyjaśnienie mojej nieobecności. Szczerze mówiąc, to po prostu nie miałam energii, czasu ani żadnej motywacji do pisania. Depresja? Bardzo możliwe. Czym spowodowana? Życiem i całym tym gównem, które mnie otacza. Ale nie zagłębiajmy się w szczegóły, no chyba, że ktoś byłby zainteresowany czytaniem mojego pamiętnika (ponoć jest bardzo dobry i ślicznie napisany, ale myślę, że to nie dla osób o słabych nerwach XD). Musiałam sobie zrobić przerwę i trochę odpocząć, ale postanowiłam się teraz trochę wziąć za siebie, no więc wróciłam do Was i mam nadzieję, że teraz będę już regularnie dodawać rozdziały.
                Dodatkowo chciałabym się z Wami podzielić linkiem do mojego nowego tumblr’a, gdyby ktoś miał ochotę sobie wejść i popatrzeć, co ja tam za głupoty dodaję: http://ilittleblackdeathi.tumblr.com/
                I macie jeszcze link do mojego totalnie anonimowego ask’a: http://ask.fm/LittleBlackDeath  Możecie tam mnie trochę pomęczyć jeśli chcecie i zadawać mi pytania dotyczące opowiadania lub po prostu mnie, jeżeli chciałybyście coś wiedzieć. Albo być może macie pytanie z jeszcze innej kategorii, tak czy siak chętnie odpowiem, pomogę i zrozumiem, jeśli ktoś ma jakiś problem. :)
   Serdecznie pozdrawiam :* <3

2 komentarze:

  1. Nominowałam Twój blog do The Versetile Blogger Awards . Więcej informacji u mnie : http://mojezycienabierasensu.blogspot.com/2014/01/nominacja-versetile-blogger-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejny rozdział ? ;3 Nie moge sie już doczekać , tak wciągnął mnie twój blog ;) Ja go poprosto Kocham <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę, jeśli czytasz, napisz komentarz. Nie musi być długi i piękny. Ważne, żeby był. Chcę jedynie wiedzieć, czy rozdział Ci się podobał, a jeśli nie, to dlaczego. Taka wiadomość od Ciebie daje mi nie tylko ogromną motywację do dalszego pisania, ale również informację, co i w jaki sposób powinnam w swojej twórczości poprawić. Każdy komentarz się liczy. Dziękuję.